The life of

Travis var tydligen vaken hela vägen till Kalmar idag så när vi kom fram började han bli lite gnällig. Men det gick bra ändå som tur var. Var himla skönt med lite huvudmassage och sen fick jag en inbakad fläta :) När vi var klara åkte vi till ikea, och Travis somnade givetvis så jag var tvungen att lyfta övet honom i vagnen och då blev herrn tjurig. Men när vi kom in på ikea vad det ju mycket att titta på istället så då blev han på bra humör.

Passade på att luncha på ikea också, sen drog vi vidare till modehuset och tittade i affärerna. Jag köpte ett linne, ett par shorts och en ny mascara. Kliar i fingarna för det finns så mycket fina sommarkläder i butikerna just nu både till mig och Travis.

Blev tyvärr ingen innebandy ikväll för vi var bara 5 stycken, så det var bara att vända hem igen. Nu ska jag titta på familjen annorlunda och mysa med Travis.




En gammal bild från julafton :) Vad Travis har förändrats sen dess...







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback