Kul vid halv fem på morgonen

Idag vaknade jag vid halv 5 av att Travis låg och skrattade inne på sitt rum. Kan ju undra vad det var som va så kul så tidigt på morgonen haha. Undra om han ser något som vi inte kan se, ibland undrar man faktiskt. Han fick lite mat sen somnade han om till 8. Känns helt okej för mig om han vill ha det såhär :) Vi slumrade till en stund till och gick upp vid halv 11.

Då åt vi frukost och gjorde oss iordning sen tog vi en promenad. Hade jackan på mig till en början med jag var tvungen att ta av den för det blev så himla varmt eftersom jag går i ganska högt tempo med. Fick många blickar av folk som åkte förbi i bilarna när jag gick i t-shirt. Tänk om folk kunde bry sig om sig själva istället, vad världen vore en bätte plats då :)

Nu har både jag och Travis ätit middag. Idag åt han kalops och jag tror han spottade ut mer än vad han fick i sig. Han gillar verkligen inte potatis den lilla mannen. Men hans mamma ger sig inte. Försöker om att par dagar igen :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback