Kalmar hela dagen lång

Godkväll!

Har varit full fart hela dagen. Imorse åkte jag till Kalmar. Åkte med mamma, Malin och Victoria som ändå skulle dit. Jag skulle träffa Sandra där. Vi käkade middag, blev grekisk buffé så jag kan säga att jag var lagom mätt och go sen :) Efter det tog vi en sväng på stan, sen åkte Sandra hemåt och jag åkte ut med gänget till modehuset och ikea. Blev lite kläder till lilleman, sen 3 linnen till mig, en träningsdress och även ett tennisrack. Kunde ju inte spela förra sommaren med tjockismagen, men iår ska jag banne mig spela ett par matcher med älsklingen.

Idag var det första gången Mattias var hemma en hel dag själv med Travisen och dom hade haft det kul och busat hela dagen :) Men det var minsann någon som blev överlycklig när mamma kom hem. Lilla älskling! Jag hade såklart saknar honom massor också. Han har ju lärt sig att vinka haha, så han vinkar hela tiden så gulligt är det. Vi åkte på speedway en sväng jag kom hem med. Nu sover Travis, Mattias sitter vid ena datorn och jag här haha.



Travis fick 3 bodys, 2 linnen, jeansshorts, en kofta och en tjocktröja :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback