Can't erase

Har haft en städdag hemma idag. Så nu är det lite ordning och reda igen. Annars har vi bara busat som vanligt där hemma. Är mycket roligare att leka med både mamma och pappa :)

För övrigt har jag bestämt mig för att sluta amma. Travis blir alltid jätteledsen när han ätit klart så han blir inte nöjd. Känns ganska skönt ändå. Min kropp behöver ha näringen för sig själv nu så jag går upp lite i vikt. Ska dock amma på morgonen fortfarande. Och just nu på kvällarna tills det minskat lite annars gör de för ont. Om 3 veckor ersätter jag det med välling istället. Hoppas han kommer tycka om det :) Han är redan så mycket nöjdare när han får äta sin ersättning och blir helt mätt i magen.

Nu är jag och Mattias på väg till Ohamn för att äta på McDonalds och se på american pie reunion på bio. Mysigt :) Hoppas den är lika rolig som de andra. Travisen är hos mormor och busar sålänge :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback