We're done

Orkade inte skriva blogg igår. Låg i sängen typ hela dagen och mådde illa och hade halsbränna. Inget roligt. Känns som i början av graviditeten igen nästan. Mellan vecka typ 6-11 mådde jag skit illa varje morgon, och var helt orkeslös. Och för någon som har spyfobi så är illamående väldigt jobbigt. Nu är illamåendet inte på samma sätt som då, inte lika farligt men ändå jobbigt när det bränner i halsen. Det är iallafall bättre idag, så det går väl lite upp och ner.

Idag har jag inte gjort något vettigt direkt. Eller jo jag lagade köttgryta idag. Riktigt gott blev det :) Sen tittade jag på filmen 101 dalmatinerna som gick på fyran haha. Sen tog jag mig en långdusch och bänkade upp för en tvkväll med mitt hallonbladste. Blev väldigt livligt i magen när jag satte mig ner, men tror inte det berodde på teet utan mer att han är lite busig där inne. Sägs ju att de ska lugna ner sig mot slutet av graviditeten för det är så trångt, men inte vår kille minsann. Han gör sig plats så han kan röra sig som han vill  haha. Igår stack det ut en hand vid höften helt plötsligt. Inte skönt kan jag lova hehe!




Imorgon står ett besök hos barnmorskan på mitt schema, alltid lika mysigt :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback