Makes me wanna

Sådär ja nu har älskling satt ihop vagnen och den var så fin så. Den blir kanon :) Har försökt lära mig hur man fäller ihop den och sådär, tror jag har fattat nu haha. Det är inte alltid lätt med tekniska saker vetni. Har även hunnit med att äta lite mat. Idag fick det bli snitzel och potatismos :) Och jag kan som vanligt bara äta lite mat, sen är jag proppmätt. En halvtimme senare så är jag hungrig igen. Haha ja livet är inte lätt, men det är bara att äta igen. Det blir väl bätte sen när bebisen har kommit ut förhoppningsvis.
Kvällen bjuder nog inte på så mycket mer än tvn. Idol och sen börjar bonde söker fru idag också :) Älskling har fått hem nhl 12 idag så han är nog inte kontaktbar mer denna kväll förstår jag :P





Såhär ser den ut iaf :) Var lite osäker på om jag skulle gilla skötväskan som
medföljde, men den va helt okej faktiskt. Så behöver nog inte köpa en till.










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback