Heavens above

Hade en trevlig lördagskväll med fyllona här hemma hehe :) Så jävla skönt det är att vara nykter faktiskt. Det är många som har frågat om det inte är tråkigt nu när man inte kan dricka alkohol på ett bra tag. Men nääe! Det är inte de minsta tråkigt. För det första så är det självklart så värt det. Vi får ju en liten förhoppningsvis frisk bebis i vårt liv istället. Sen är jag inte mycket för att dricka alkohol överhuvudtaget. Känns som att den perioden när man drack alkohol nästintill varje helg är förbi i livet för ett bra tag sen. Tycker det finns viktigare och roligare saker i livet än att supa sig full och må piss hela dagen efter det. Sen självklart ser jag fram emot att gå ut någon kväll framöver och ta ett par glas med mina vänner, men sen räcker det liksom. Tror man kommer uppskatta sina få utekvällar mer då :) Jag har inte druckit sen juldagen förra året. Så nu är det ett jäkla bra tag sen!


Inatt vaknade jag och mådde piss. Kunde knappt öppna ögonen för de var helt svullna, halsen värkte och jag kunde inte andas med näsan för jag va helt igentäppt. Tyvärr var det fortfarande kvar när jag vaknade idag. Inte kul! Har ingen lust att vara sjuk nu :( Tog febern förrut och jag hade 37,3. Vilket i mitt fall innebär att jag har lite feber eftersom jag normalt har undertemperatur på ungefär 36 grader. Känner alltid själv i kroppen när jag börjar få feber för jag får ont i lederna och hela systemet blir nedsatt. Är lite känslig av mig så fort feber kommer in i bilden för då brukar jag bli jätte dålig. Hoppas verkligen det blir bättre! Ska ut och kolla på sista division ett matchen i speedway idag, sen ska jag hem och krypa ner i sängen. Där tänker jag spendera min söndagskväll :)





Dom tyckte tydligen det var kul att jag kunde ställa mitt glas på magen haha.
Skitsmidigt ju så slipper man böja sig fram varenda gång :)





Anton mår bra? :P







Kommentarer

Ja jag såg filmerna på facebook! Hahahaha!


Kom ihåg






Trackback