The way back

Sandra och Robin var här en sväng i förmiddags och hälsade på lite. När dom hade åkt hem blev det duschen för att göra sig iordning för lite kalas. Lillkusinen Saga fyller 1 år imorgon, så vi var där på kalas idag och firade henne :) När vi kom hem satte Mattias in babyskyddet i bilen så det är fixat och klart när man ska hem från BB någon gång i framtiden hehe. Efter det blev jag bjuden på middag av min älskling. Det var inte igår :) Det bjöds på fläskfilé, klyftpotatis och bearnesås och det satt riktigt fint denna söndagskväll vill jag lova. Mysigt med tända ljus och allt :) Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på film! Sen hoppas jag på lite mer sömn inatt än föregående natt då bebis tyckte det var jättekul att använda min blåsa som studsmatta alternativt slagpåse, vilket resulterade i typ 10 toabesök och väldigt lite sömn!









Mormor och morfar kom och bytte blommor och gjorde lite höstfint åt oss här utanför. Så snälla så :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback