This means

Stolen behövdes inte lackas en gång till, så nu står den här hemma målad och fin :) Gick en promenad med Bella efter att jag hämtat hem stolen. Men jag känner ingenting. Finns nog inget här på jorden som får igång en förlossning. Bebisen kommer helt enkelt när han är redo att möta världen. Måtte det vara snart!

Sen bjöd mamma på mat igen hehe. Blev självklart wordfeud spelade efter det. Lyckades få in ett ord på 153 poäng idag, så det kan vara rekord för mig :) Har precis kollat på greys på tvn, och nu hamnade jag här med tekoppen i handen. Mattias kommer snart hem från jobbet vilket är dagens höjdpunkt typ hehe. Denna veckan tycker jag ändå har gått fort för att vara i väntans tider. Timmarna rullar liksom på, och när som kan jag vara mamma. Det känns helt sjukt!





Stolen innan:




Stolen efter:







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback