Put your heart in the air

Igår hade vi lite kalas här hemma för mig. Mamma, mini, jennifer, mormor och morfar var här och åt smörgåstårta och polkakladdkaka :) Jag fick pengar, presentkort och en systemkamera. Så behöver väl inte säga att kvällen igår blev lyckad haha? Blev så jävla glad, kom till och med en liten liten tår sen när de hade åkt. Känner mig lite bortskämd för tillfället faktiskt. Men är så himla kul med en bra kamera nu lagom tills bebis kommer så man får massa fina kort. Happy happy :) Har världens bästa familj :) <3









Mamma och mini var i Västervik igår och då passade dom på att ta med sig våran bilbarnstol hem. Hade egentligen inte tänkt att hämta hem den förrens vi åker in till BB i Västervik, alltså samtidigt som lilleman kommer, men eftersom de ändå var där så kunde de ju lika gärna ta med den hem nu :) Den är av modellen akta graco logico s!






Nehe nu ska jag ta på mig och åka hem till mamma och umgås med henne och syster. Speedway sen ute på banan vid 3 också :)






Kommentarer

snyggt babyskydd.. =) Vi köpte samma fast " SHP ".. O då blev de ju inte den röda färgen utan de gråsvarta-mönstret =) Vi har bra smak vi 4a =D

Ja det är snyggt, bestämde oss för denna i juli :) Fast det var en väldigt tung stol. Jaså okej, ja vi har nog det ;)

Hehe, ja då.. det kommer försvinna.. bara smörja lite extra sen =)


Kom ihåg






Trackback