Guess what

Hör o häpnad jag fick ett brev från försäkringskassan idag angående utredningen. Kommer hur eller hur lugnt över gränsen för lägstanivån iaf. Riktigt skönt! Men hade den jävla skatan på fk som jag pratade med i början av sommaren inte ljugit för mig och sagt att jobbet i sommar inte spelade någon roll hade jag tagit ett extra jobb till och tjänat ihop ännu mer pengar för att höja nivån ytterliggare. Så det är lite irriterande måste jag säga. Sånt är livet och vi klarar oss bra ändå, tråkigt med pengar som "brinner inne" bara.

Idag är det 3 veckor kvar till beräknad födelse. Jag undrar hur många det är som lyckas pricka in sin BF-dag exakt? Skulle gissa på att det inte är många iallafall. Därför vill jag att ni är med och gissar på ett datum då bebis ankommer. Så kom igen och kommentera vilket datum ni tror :) Jag själv tror den 21:e oktober och Mattias tror den 20:e oktober.








Så vilket datum tror ni? :)






Kommentarer
» Karol

27 oktober!!

chansar väl på 26 då för då skulle du ha fötts men du kom redan den 12

» Bea

Jag tror den 19:e! Han verkar ju snabb er lille sork. :)

Jag tror på 5 nov. Lycka till!!

Jag tror den 12 och Hugo den 23 ! !

» Emma

Jag tror bebis kommer den 19 oktober, har haft vadslagning om det här hemma också så måtte jag ha rätt hahha :P

Jag tror den 28, Amelia tror 24, Julia säger 30

» Eva

Jag tror den 2 nov :)

Jag har sagt den 23 helatiden i våran vadsalgning här hemma med syrran ;)Så för fanken nattiz håll igen bara knipp ifall han är på väg ut den 19, låt inte syrran vinna, hon blir så högfärdig då ;P


Kom ihåg






Trackback