Everybody loves

Idag har jag varit på ett besök hos barnmorskan. Gjorde det gamla vanliga, och allt såg bra ut. Som jag misstänkte hade bebis fixerat sig nu. Förra besöket tyckte hon att han fortfarande var lite ruckbar, men nu var hon helt säker på att han hade fixerat sig. Jag hoppas det innebär att han vill komma ut snart för vår del :) Har märkt själv på sista veckan att magen sjunkt ner väldigt mycket vilket är både postivit och negativt. Det positiva är att jag har det lättare för att andas då han inte är uppe i revbenen och far längre. Och såklart även att han gör sig redo för världen. Men det negativa med det är istället att det trycker på neråt och man känner sig lite klumpigare hehe. Men det är smällar man får ta, och jag bryr mig inte. Bara han kommer ut snart :)


v.24 sf 24, bt 110/55, fl 154
v.29 sf 27, bt 100/55, fl 150
v.32 sf 29, bt 110/65, fl 135
v.35 sf 31, bt 110/55, fl 141

Såhär såg det ut idag
v.37 sf 33, bt 110/60, fl 138




Här har vi BF-listan med ni som gissat:

Malin: 12:e oktober

Mormor: 14:e oktober

Jennifer: 17:e oktober

Bea: 19:e oktober

Emma: 19:e oktober

Mattias: 20:e oktober

Jag: 21:e oktober

Henrik: 21:e oktober

Mini: 21:e oktober

Pappa: 22:e oktober

Morfar: 22:e oktober

Hugo: 23:e oktober

Veronica: 23:e oktober

Amelia: 24:e oktober

Mamma: 26:e oktober

Karol: 27:e oktober

Victoria: 28:e oktober

Julia: 30:e oktober

Patricia: 2:e november

Eva: 2:e november

Erica: 5:e november

Michaela: 7:e november



Får stryka listan efter hand så får vi se vem eller vilka som har gissat rätt datum. Enligt lilleman själv så kommer han nu på lördag den 15:e oktober haha. Mattias låg med sin hand på magen igår och sa att han skulle sparka om han ville ut idag, imon, på tisdag osv. När han kom till lördag fick han en rumpa upptryckt i handen. Så vem vet haha, han kanske vill ut på lördag :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback