What's wrong

När vi hade vaknat imorse åkte Mattias och spelade innebandy. Då åkte jag och Travis hem till min mamma och mini. Höll han vaken bäst jag kunde där, men sen ville han sova middag :) Åt kinamat där med, mycket gott! Denna dag bara flög förbi, för när vi åkte hem då Mattias kom från innebandyn var det redan kväll. Hade tänkt julpynta, men det blev det inget av. Får göra det imon istället!

Nu är Travis nybadad och han somnade på två sekunder på axeln efter det så jag la ner honom i sin säng nu. Jag hade tänkt att han skulle äta lite innan också så han står sig ett tag, men icke. Han är lik sina föräldrar när det gäller att sova. Det är skönt haha :) Märker inte markant skillnad av dropparna än. Magontet brukar komma sen framåt elva/tolv tiden så får se hur det blir ikväll. Igår var han lite gnällig igen så Mattias satt uppe med honom till tre innan han äntligen somnade.



Bada är skönt :)





Kikar lite på sin pappa :) Är så roligt nu när han börjar ha lite mer ögonkontakt med en :)





Nehe nu blir det soffan och tvn!






Kommentarer
» Nadia

Ja, den appen har jag. Har dock inte provat nu, tydligen fler som hade det problemet?


Kom ihåg






Trackback