On fire

Imorse när Mattias kom hem från jobbet var Travis vaken, så han tog honom så jag fick sova en timme till. Har man inte världens bästa sambo så säg. Fattar inte hur han orkar när han jobbat hela natten, men han gör det så gärna så. Mattias har verkligen förändrats sen vi blev tillsammans. Och då menar jag till det bättre, fast han fortfarande är sig själv. Jag var så spänd på hur han skulle bli när Travis kom till världen. Men det är ingen tvekan om att han är världens bästa pappa. Verkar inte som han gjort annat här i världen, för allt ser så naturligt ut. Är så glad att jag har honom <3

När jag hade gått upp imorse var det dags att åka till bhv med Travis. Idag vägde han 4340 gram och var 55,5 cm lång. Jag har märkt att en del kläder börjar bli för små. Det går fort :) Några kläder man fått har inte ens passat från början. I helgen gick vi upp en storlek på blöjorna också. Så visst växer han. Inte undra på som han sover om dagarna :) Idag började vi med minifom dropparna för magen. Hoppas på resultat inom några dagar!







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback