Made for waiting

Blev aldrig något bad för Travis igårkväll så imorse när han vaknade klev jag upp och badade honom istället :) Han tycker det är så himla skönt att bada, riktigt ligger där i och njuter. Värre är det när man tar upp honom, då vill han inte vara med längre när det är kallt hehe. Sen kom Mattias upp och vi åt frukost. När vi åt somnade Travis på armen på mig så jag gick och la honom i sängen. Efter frukosten såg sängen lockade ut så Mattias och jag kröp ner och somnade en timme till. 

När vi vaknat tog jag med Travis på en tur i vagnen och gjorde samtidigt Mattias sällskap när han skulle till jobbet. Vi gick hem till mamma där jag blev bjuden på mat vilket var skönt så slapp jag tänka på det. Vi kom hem för en stund sen och nu kollar jag på 16 and pregnant och Travis somnade om bredvid mig på soffan. Han vaknar alltid när man kommer in med vagnen i lägenheten.











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback