Get low

Vi spelade bowling på kinect och sällskapsspelet med andra ord igår :) Sen kollade vi på så mycket bättre. E-type gör hela programmet värt att se för varenda låt han gör gör han hur bra som helst.

Imorse när vi vaknade fick Mattias paket och lotter av Travis eftersom det är farsdag. Snäll pojk han har som köper tv-spel till sin pappa :) Vi gick upp och åt frukost, och efter frukosten åkte Travis farfar hem igen. Då passade jag på att styra upp lite här hemma, sen la vi oss faktiskt och sov lite middag för första gången. Somnade så tungt så jag hörde knappt när klockan ringde, och när det väl hade ringt tog det tio minuter innan jag kunde öppna ögonen haha. Så kan det vara ibland.

När jag väl gick upp fixade jag lite mat, sen körde jag Mattias till samlingen. De har match i Sävsjö ikväll. Match klockan sju en söndagskväll har jag aldrig varit med om innan faktiskt. Travis ligger och sover bredvid mig i soffan och jag kollar på desperate houswives som jag missade i tisdags. Han sover alldeles för mycket om dagarna tycker jag, sen är han vaken och är jättepigg mellan 11-01 när vi vill sova. Får se om han tänker göra det till en rutin ikväll också :) Imorgon börjar Mattias jobba igen efter pappaledigheten man får i samband med förlossningen. Det känns lite sådär. Har varit så mysigt att ha honom hemma med oss hela dagarna. Tur han börjar med förmiddag så man får mjukstarta lite iallafall.




Grattis på farsdag <3







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback