Svar igen...

Insiktsfull om Svar till insiktsfull:
Flicka lilla! Väx upp! Vi lever på 2000-talet! Utbildning och inkomst är superviktigt! Du vet inte vad du pratar om och du verkar ha fel förebilder i livet. Hoppas verkligen allt går bra och att du inte är ensamstående, outbildad och arbetslös mamma om några år!


Svar från mig igen: Du ger dig inte haha? Har kollat upp ditt ip-nummer så jag vet vem som sitter och trycker som en liten fegis bakom skärmen. Det är klart utbildning är viktigt, va fan tror du jag håller på och utbildar mig för haha? Jag är just nu utbildad idrottslärare och kan hoppa av och ta vikariat vart jag vill. Men efter vi har fått vår lilla bebis kommer jag att läsa klart mina 2 och ett halvt år jag har kvar, och då har jag världens bästa jobb sen! Ensamstående kommer jag aldrig bli, för hur eller hur har jag alltid min familj där. Och om det skulle ta slut mellan Mattias och mig så vet jag att han skulle ta sitt ansvar. Jag har uppväxt med skilda föräldrar och det har inte påverkat min uppväxt någonting eftersom jag har haft världens bästa föräldrar! Spelar ingen roll om dom bor tillsammans eller inte. Jag tycker du ska ta dina omogna kommentarer och själv växa upp!





/Take care Nathalie







Kommentarer

Kan du skriva vem du är istället din jävla fegis!?

Ditt sätt att resonera säger verkligen allt om dig!Detta är min sista kommentar! Lycka till med dina studier!

De kommer gå skitbra för er, fortsätt stå på dig!

Ni kommer bli jätte bra föräldrar Nattis! Grattis till er och ett stort lycka till! =) KRAM!

Men va är de för en idiot som håller på? de är väl inte upp den personen att avgöra om de får skaffa barn eller inte! De har denne person inte ett dugg med att göra! helvete så förbannad man blir på detta, att inte folk kan sköta sitt eget utan är tvungen att lägga sig i andras liv! stå på er, och lyssna inte på idioter som dessa!

Men gud så irriterad man kan bli. Har inte denna person ett eget liv att sköta? De är väl upp till var och en om de vill skaffa barn eller inte! Denna person måste verkligen vara väldigt olycklig med sitt liv när den är tvungen att lägga sig i andras, speciellt när den inte kan skriva sitt namn och stå för vad den tycker! Ni kommer bli fantastiska föräldrar, de tvekar jag inte en sekund på!


Kom ihåg






Trackback