Scared for nothing

Maria:
Jo, men jag tror det är dem jag har anmält mig till också. Har anmält mig på Libero också, man får tydligen något när barnet är 6 månader om man är med där. "Gratis är gott" ;) Skaffa Gravidförsäkring också, jag har tagit Trygghansas, då jag har hört att den är bäst :) När i Oktober är det ni ska ha? :)

Svar: Jo absolut, inte dumt med lite gratis saker :) Ja det blir väl att kolla upp lite försäkringar så småningom! Bebisen är beräknad till den 27:e oktober. Själv va jag beräknad till den 26:e, men föddes den 12. Så man kan ju hoppas på att det blir ungefär likadant i mitt fall, iallafall att det kommer en liten i oktober hoppas vi på =)




Att man blir lika rädd fortfarande när man är ensam hemma och tvn stänger på och av sig själv. Den har gjort det sen vi köpte den för typ ett år sen, men jag har inte lärt mig än haha. Allra första gången vi upptäckte att den gjorde så, hade vi sett paranormal activity samma kväll. Behöver väl inte skriva att det inte blev så mycket sömn den natten? :P





/Take care Nathalie






Kommentarer
» Maria

Spännande :)



Jag är beräknad till den 2 September, eller aa, bebisen ;)Så får se när den vill titta ut.


Kom ihåg






Trackback