Riding solo

Igår va jag ledig, och tur va väl det. Mådde illa och va skittrött hela dagen, så låg i sängen och soffan om vartannat. Syster gjorde mig sällskap över en film också. Idag har vi haft redovisning i skolan, gick väl bra de tror jag. Drygt att sitta och lyssna bara, har mått lite illa idag med och då orkar man inte koncentera sig. Kom hem för en stund sen, har ätit lite mat. Med betoning på lite, får inte i mig något när jag mår illa. Hoppas det går över snart! Om en halvtimme börjar speedwayen på tvn. Dackarna möter Hammarby borta, hoppas det blir en bra match :)



Köpte ett liknande graviditetssmycke i Göteborg i helgen fast med rosa pärlor istället :)
Visst ser det äckligt ut haha? Men vill inte ta ut piercingen för då är de risk att det ser
ännu värre ut. (Bild lånad från google)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback