Last man standing

Hade en riktigt trevlig kväll igår på Emma och Kims fest. Tror inte vi var hemma förrens halv 5 imorse haha. Jag som alltid brukar bli trött efter klockan 12, men det va kul att umgås med alla igen för det var allt för länge sen. Mattias har just nu åkt ut till g&b arena för han ska meka åt en kompis hemifrån idag. Jag, Sandra och Robin ligger på soffan och glor på vem vet mest på svt2. Kul program faktiskt, en del är ju värdelösa hehe. Fast det är riktigt svåra frågor som kommer ibland. Iaf så ska de snart åka hemåt och då ska jag åka till mamma en sväng på morsdag :) Vid klockan 3 sen kör Målilla mot Smederna så då ska jag ut och kolla på den matchen tänkte jag :)




Lite bilder från igårkväll :)




















/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback