I can I will

Blev ingen segling för mig idag. Såg första gruppen segla och det såg osäkert ut på många håll och det va ett par som åkte i vattnet. Så jag bestämde mig för att inte segla hehe. Hade varit skoj att testa på för det såg kul ut och det är ju liksom inget farligt med att åka i vattnet egentligen. Men nu för tiden har man ju en till att tänka på, så det går ju såklart före att jag har kul. Men vi hade lika trevligt när vi kollade på, vi bjöds på många goa skratt haha :) Förutom att de blåste otroligt mycket idag, så sken solen med iallafall vilket var skönt. Har lyckats blivit lite röd om kinderna såg jag när jag kom hem.

När jag kom hem käkade jag hos mamma. Sen gjorde syster något ringtest på mig som visar hur många barn man får och vad det blir för kön på dem. Enligt det testet kommer jag få 2 barn, och båda skulle bli pojkar. Hon hade gjort testet på ett par andra, och då hade det stämt. Vi får väl se hur det blir med de :) Stannade till och köpte glass på konsum innan jag åkte hem. 40 gb klassiker glassar för 99 spänn. Bra deal tycker jag va? Konsum är billigt ibland. Så nu är en hel låda i frysen fullproppad med glass som förmodligen kommer räcka ett tag framöver, men man ska aldrig vara helt säker på det ;) Ska alldeles straxt åka och kolla på syster när hon spelar fotboll, derby idag då de möter Rosenfors. Kan ju bli spännande :)










Ibland är de ju faktiskt inget dumt program man läser i skolan :)






/Take care Nathalie







Kommentarer
» virre

Hihi så du har börjat äta glass? ;) ett tag kunde jag inte vara utan glass!! Hoppas ni mår bra! Kramar

Haha ja glass är inte dumt :) Godis lika så, det slinker ner ganska gott om de i magen :)


Kom ihåg






Trackback