Guess there is no one to blame

Hej på er!

Har haft en kanon helg uppe i Göteborg med hjärtat. Gick på liseberg i fredags, och det va faktiskt jätte skoj även att vi inte åkte några karuseller. Blev många timmar i spelhuset istället, tror vi spelade upp 800 spänn haha. Är lite sur över att vi inte vann den där stora chokladen också. Ett nummer ifrån, det är retligt! Iaf sen satt vi på uteserveringen och hade det trevligt :) Igår blev det shopping på nordstan, och självklart käkade vi på lydias pizza och tacobuffé. Mycket gott! Åkte hem med Malin och Peter idag eftersom att stötdämparna på bussen inte fungerade. Vilket resulterade i att jag hade skitont i magen när vi kom fram i fredags, så ville inte utsätta mg själv för den skräckresan en gång till. Riktigt dåligt att inte de funkade faktiskt!

Vi kom hem runt 4:a idag, och då åkte vi ut direkt till g&b arena. Mattias ville se slutet på division ett matchen som kördes idag så det gjorde vi. Målilla vann :) Nu är de ju hockey på tvn, så ska gå och joina älsk alldeles straxt. Va annars då? Joo det känns som jag rullar fram efter denna helg. Har käkat hur mycket som helst denna helg och upptäckte precis att jag gått upp 2,1 kg. Vet inte riktigt vad som är normalt att ha gått upp i 4:e månaden, men det är iaf så mycket jag gått upp sen inskrivningen.




Tack för alla värmande kommentarer mina vänner, blir glad <3







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback