All of the lights

Åkte aldrig till Kalmar och skolan idag. Vi skulle nämligen spela la crosse, och jag känner att jag inte hade gjort så mycket nytta där. Inte kul att bara sitta och titta på heller, så då kunde jag likagärna vara hemma och göra något vettigare. Så när älskling och jag hade vaknat och legat och kollat på bigbrother hela morgonen så åkte han till jobbet. Då satte jag mig och skrev klart personligatränar-uppgiften. Blev 9 sidor tillslut, får hoppas den blir godkänd också. Vore skönt att slippa kompletteringar nu i slutet. Sen skrev jag även klart min andra analysuppgift på 3 sidor. Så nu är alla 3 uppgifterna inskickade och väntas på att rättas. Skönt känner jag!

När jag va klar med de ringde mamma och bjöd mig på mat. Blev pastasallad och vitlöksbröd, mycket gott :) Hängde med henne upp till Hultsfred och körde Jennifer till träningen i brist på annat att göra sen. Vi väntade i Hultsfred så länge medans hon tränande. Gick en sväng på willys och sen tittade vi på träningen. Kom nyss hem nu, har hunnit damsuga lite här hemma med och slängt in en tvätt. Har även upptäckt att det är massa myror på golvet här i lägenheten. Så det första jag ska göra imon när jag vaknar är att ringa vaktmästaren. Och jag hoppas dom kommer direkt för en gångs skull annars blir jag sur, för jag tänker inte ha myror på golvet överallt här hemma.

Nej nu ska jag laga lite mat och en kolla på greys anatomy :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback