That's all right

Trevlig kväll igår på moliljan. Har aldrig varit på deras spa avdelning innan, men det var riktigt mysigt. Låg där nere i bubblet 2 timmar, sen fixade vi iordning oss och käkade lite. Jag köper aldrig pizza i Målilla för jag blir lika besviken varenda gång. Men mamma har sagt att sist hon åt på moliljan så va det gott. Så jag tänkte okej, jag ger det ett försök. Beställde bara en vesuvio med pommes. Går ju inte att misslyckas med det tänker man. Men ack så fel jag hade. Pommesena (säger man så haha?) va bruna utanpå, trodde med andra ord att dom skulle vara riktigt knapriga, men upptäcker att de va råa inuti. Fan jag blev riktigt besviken. Till och med jag friterar ju pommes bättre här hemma. Förstår inte hur man kan misslyckas med det, de står ju alltid på fritösen när det är klart osv. Illa av en såkallad restaurang att inte kunna göra pommes!

Idag är det ju riktigt fint väder ute. Plusgradet till och med. Men det blåser ganska mycket, det är ju mindre bra. Ska bege mig till Vimmerby om en stund och kolla på Mattias när han spelar innebandy. Senare ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, blir väl andra chansen på tvn iaf.






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback