Stuck on

Jomenvisst fixade man ett handstående med nedrull och fick ett godkänt i b-kursen, gutt! Inte kul att ligga efter med poäng, men nu är det ju klart så :)

Hinner inte med att skriva här så mycket. Och egentligen gör jag ju inte så mycket så borde hinna hehe. Men iaf i fredags åkte Mattias och jag en sväng till Ohamn, kikade lite, åt god mat och sen fick vi med oss en grill hem. Så någon helg framöver får det väl bli en grillpremiär. I lördags var vi på Mattias innebandyavslutning på kvällen, trevligt :) Hann även med en storstädning+rensning på dagen så nu är de rent och fint här ett tag till.

Ny vecka igen. Idag har jag varit och klippt mig litegrann. Eller det blev ganska mycket, är rätt korthårig nu men det är skönt. Gör ju aldrig iordning håret så egentligen är det jäkligt onödigt att ha långt hår. Drog till mamma och käkade lite efter de. Beställde även en resa till Zakynthos, Grekland över midsommar. Ska bli riktigt underbart, körde på all inclusive också. Så det blir nog kanon! Syster och Henke hänger också med =) Och sen blev de lite innebandy på de! Nu har jag duschat och inväntar allt bra på tvn ikväll. Imorgon består dagen av uppsats skrivande och plugg! Tenta på torsdag hoho..



Detta är innan jag klippte mig, nu är de nog minst 5 centimeter kortare :)






Ser inte så dumt ut va :) Den sista bilden är smugglers nest med massa stora
havssköldpaddor. Dit blir det garanterat ett besök :)





/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback