Me and my drum

Har ångest över att jag inte har pluggt ännu. Satte mig ner nu och skulle plugga, men insåg ganska snabbt att jag behöver hjälp med de frågorna som jag hade fel på på tentan. Och det får jag ikväll, så nu ser jag ingen anledning till att plugga. Kollade igenom de och de känns liksom som man kan de. Det enda som är svårt att uträkningarna och dom kan man inte direkt sitta och plugga på heller så. Aja de löser sig nog, åker och skriver tentan imon så får man hoppas på det bästa. Ska även hinna med ett möte med vår handledare till uppsatsen. Har väl skrivit 2/3 delar på den, och har tänkt skriva färdigt den på måndag. Det blir nog bra!

Ska bort till mamma om en stund och käka lite mat. Hon fyller ju år idag. Så grattis <3 Och då bjuder hon tydligen på mat hehe, en av mina favoriter iaf blir de fläskfilé på grönsaksbädd med klyftpotatis. Inte dumt de! Efter de väntar de lite gympa, för att sen hem och plugga.




/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback