Life is a mystery

Alltså jag undrar varför grannen damsuger klockan åtta på morgonen? Hatar att vakna tidigt av att någon väsnas, är ju omöjligt att somna om sen. Förra veckan började han spika och ha sig halv 9. Seriöst, något bättre måste han väl ha för sig? Jag vet att vi inte alltid är tysta här hemma jämt heller. Men vi väsnas definitivt inte sådär tidigt på morgonen, och jag är alltid noga med att sänka och va lite tystare efter klockan 11. Man bor liksom vägg i vägg och då tycker jag man får respektera varandra lite också.

Idag har jag inte gjort någon nytta alls. Som vanligt :) Fick precis höra att vår strukturplan skulle varit inne idag. Jaha synd att vi inte har börjat med den då. Är bara så sjukt trött på allt som har med skolan att göra. Det är ingen ordning på något alls. Vad är ens en strukturplan? Har inte gått igenom de, inte fått någon handledare att skicka in planen till som vi skulle gjort idag. AAhhh orkar inte med de. Fattar inte att dom kan säga att Linneuniversitetet har en av landets bästa lärarutbildningar, för det håller jag inte med om. Aja får styra upp de lite imon. Ska bege mig till Kalmar då iallafall. Vi ska ha en idrottsdag för gymnasiesär imon. Det kan ju bli intressant. Malin va precis här med ettt bowlingsspel som vi ska låna. Så ska dra på det till Kalmar imon, va ganska stort faktiskt. Men hoppas dagen blir bra!



Inväntar desperate housewives på tvn :) Och igår sökte jag till halv 8 hos mig, kom igen sök ni med ;)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback