Till the world ends

Igår när Mattias hade kommit hem från jobbet och vi låg i sängen så hade han handen på min mage och rätt var det va så fick han 2 sparkar från den lille :) Så mysigt haha. Det var första gången som han fick känna det nämligen, är bara jag själv som känt det innan. Vi har valt ut en låt som vi spelar för den lille också i förhoppning om att han känner igen den både nu och när han tittat ut :) Nu är det ju ganska hög tid att börja fundera ut lite namn också. Jag har alltid tyckt att Vincent, Alwin och Vilgot är fina namn. Men jag tycker de har blivit alldeles för vanliga. Vår lilla pojk kommer ju vara speciell, och då ska han ha ett speciellt namn också såklart :) Just nu har vi ett namn som vi båda har fastnat för, samt varsit eget namn som vi har valt ut. Känns som att vi får fixa fram något mer namn iallafall, för namnet måste ju passa när han kommit till världen också :) Tänker inte skriva ut namnen här, det räcker att familjen vet än så länge. Ni andra får vänta tills oktober hehe :)


Idag har mest legat på soffan och läst under fläkten. Känns inte som man orkar med så mycket annat. Fick ett ryck och diskade alla glas som står i vitrinskåpet också. Men det kändes som jag skulle svimma, så det fick bli soffan igen. Nu hamnade jag här en sväng. Fixar in lite bra musik på min ipod :) Ska snart se om jag orkar städa lite och sen åka till affären och handla något. Behöver lite socker känner jag :)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback