Time is running by

Goddag!

De föregående inläggen ser lite konstiga ut eftersom de är mobilbloggat om ni nu undrar varför :) Då var det söndag idag, och jag vet inte riktigt om det känns som det. Men iallafall i fredags var vi hos Mattias bror och hans tjej. Spelade lite minigolf, käkade pizza och kollade på film. Blev den nya fast and furious, och jag tyckte det va riktigt grym. Har dock inte sett klart hela fyran, för jag somnade typ efter halva. Men minns att den iaf inte verkade hälften så bra som denna var. Antar att det kommer en fortsättning på den också eftersom den slutade som den gjorde :)

Igår blev det en runda på minigolfbanan igen. På sista banan hade jag slagit 5 slag och började bli lite smått irriterad för bollen inte gick i. Så jag lånade Andreas klubba (Mattias bror) för den var mycket kortare. Och då lyckas jag slå bollen rätt mellan benen på Andreas som står precis bredvid banan och sen hoppar bollen rakt in i hålet haha. Det skulle vi ha haft på film, så jävla kul haha! Kvällen avslutades hos hans farmor och farfar med kortspel och sådär :) Idag står grillning och kubbspelande på schemat, goooott snack:)



Hemfärd imorgon!








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback