No place I rather be

Igår hann jag med att sitta ute i solen lite på förmiddagen och njuta lite innan den försvann. Tur de! Sen jobbade jag lite igårkväll också. När jag kom hem blev det kubb igen :) Jag och Anders vann :D

Idag är det ju en vecka kvar tills vi åker till Zakynthos. Så jag loggade in på mejlen förrut och såg att jag hade fått ett mejl från apollo angående vår resa. Där stod det att vårt hotell kommer stänga den veckan vi är där, och att vi har blivit inbokade på ett annat hotell. Fick en länk till det nya hotellet, men det va typ 3 bilder på det där man knappt såg någonting. Så imon måste jag ringa apollo och höra lite med dom om det. Man vill ju liksom inte hamna på ett sämre hotell när vi redan betalar så pass mycket som vi gör för resan. Men det blir nog bra, ska bli så underbart skötn att komma iväg lite =) Imorgon ska jag beställa lite från taxree katalogen också ;)
Nu ska jag städa upp lite här hemma, hoppa in i duschen och sen åker Mattias och jag till Västervik. Han fick hoppa in som mek åt Anders ikväll så jag får väl kolla själv på matchen :) Hoppas det går bra för Dackarna ikväll nu, håller tummarna!







Ska bland annat beställa det här från taxfreen. Billigt, bara 199 kr för alla 3 :)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback