Need a hero

Innan matchen var mamma och köpte en pool. Det va hål i den gamla upptäckte de, så nu har dom en ny pool. Det är inte dumt att ha det på sommaren faktiskt! Skönt att svalka av sig lite när man kommer hem från jobbet :) Fotbollen slutade med förlust för HFK med 5-2. Var inte världens roligaste match att kolla på får jag ju säga. Bättre blev det inte av att domaren var världens hemmardomare. Men så är de ibland tyvärr! Blev mc donalds innan hemfärd såklart :) Beställde lite kläder till bebis när jag kom hem. Skatteåtebäringen hade ju trillat in på kontot. Så ni får se bilder på kläderna när de har kommiit hem om någon vecka eller så :)


Idag står jobb på mitt schema. Börjar nu vid 2 och jobbar till 9. Får se hur det går :) Fick mejl om att det blev godkänt på uppgiften och kursen nu så det är alltid lika skönt. Hatar att ligga efter med saker och i denna delkurs är det nog enda gången jag inte gjort de heller haha. Har lärt mig att ta tag i saker direkt istället fär att låta de ligga och dra.



Nehe bäst att göra sig klar för jobbet, hörs ikväll! :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback