I'll always remember that summer

Kom just på att det är lite mer än 2 år sen man tog studenten. Helt sjukt vad fort det har gått! 4 terminer på Linnéuniversitetet har man hunnit med efter de. Jag har även träffat Mattias, förlovat mig och blivit gravid. Herregud vart tar tiden vägen haha? Detta kunde jag absolut inte tro när jag för 2 år sen låg i min säng efter studentdagen och var allmänt deprimerad över livet. Kommer vara så himla avundssjuk nästa vecka när alla tar studenten :) Är fortfarande en av de bästa dagarna i mitt liv, och det är synd man inte får uppleva det igen.


Har precis suttit och kompletterat en uppgift och skickat in. Får hoppas de räckte och att man blir godkänd, för då innebär det att hela c-kursen är klar och det vore ju inte dumt. Ska laga lite mat om en stund och duscha tänkte jag. Sen hänger jag med mamma till Västervik och tittar när Jennifer spelar fotboll. Om vädret inte fuckar sig helt vill säga. Mc donalds är väl det som lockar mest ;)










Saknar er <3








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback