This one's for you and me

Det blev vinst med Dackarna med 49-41 igår! Riktigt gutt, det behövdes verkligen. Nu lever kampen om att nå slutspel vidare ;) Vi stannade till i Linköping en sväng igår först innan matchen. Vi käkade på max och gick en sväng på biltema. Det var regn hela jäkla vägen, så det kändes som man kanske skulle få vända hem igen utan att ha sett någon speedway. Men precis utanför Linköping klarnade det upp och i Norrköping var det säkert 25 grader varmt och inte ett moln på himlen. Kan ju säga att både jag och Mattias var aningen för påklädda. Höll på att avlida i värmen där ett tag haha. Men man ska inte klaga på solen, kul att det tittar fram någonstans :) Vore ju trevligt om den kunde komma fram här i Målilla också! På hemvägen såg jag den största blixten jag sett i hela mitt liv. Sträckte sig över hela himlen framför oss. Och ju längre vi körde ju mörkare blev det, kändes nästan lite otäckt haha.


Imorse ringde klockan vid 7.30. Fast det var inte min klocka som ringde utan jag kunde så gött sova vidare ;) Det var Mattias som skulle upp och åka till Växjö. Han ska vara där tills imon hos Robin. Så inatt blir det första natten i lägenheten som jag sover utan honom. Blir nog lite vemodigt ikväll de haha ;) Nu ska jag väl städa upp här hemma lite och göra mig klar för jobbet. Lika bra att jobba i det är tråkvädret ju :)





Mörkare och mörkare på hemvägen :P






Vi köpte en sån här badhjälp på biltema igår till badbaljan. Är ju inte ens säkert man kommer behöva den, men man vet ju aldrig. Så då är denna billiga från biltema perfekt att köpa istället för ett ilägg som kanske aldrig används för 4-500 :)












Kommentarer

Kom ihåg






Trackback