Round and round

Givetvis ska det ju bli världens jävla åskväder bara för att man är ensam hemma! Det lät som blixten slog ner 3 gånger precis utanför lägenheten. När det var som värst vibrerade det i fönstrena, och himmeln var helt upplyst hela tiden av alla blixtar. Då var jag rädd kan jag säga. Och bebisen där inne va inte sen han till att hänga på mig. Han snurrade och for runt stackarn. När jag äntligen gick och la mig i sängen och pratade med Mattias så ringde det på dörren helt plötsligt. Blev livrädd ju. Men som tur var va det bara min kära mormor och morfar som ville kolla hur det var med mig mitt i natten för de visste att jag var ensam. Haha dom är ju för söta! Så jag hade sällskap av dom någon timme inatt, sen började det äntligen lugna sig så man kunde försöka blunda och sova lite.

Jag är glad att jag inte började tidigt på jobbet idag, det hade jag aldrig orkat. Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning lite. Ska bädda rent i sängen, hänga tvätt och åka till jobbet :) Hinner förhoppningsvis pussa lite på min älskling också innan jobbet eftersom han är påväg hem nu, wiiie :)




Hörs ikväll!







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback