Rain starts to fall

Det hände inget igår egentligen förutom jobb 11-21. Eller jo det var ett riktigt bra gp på tvn när jag kom hem. Det var riktigt kul att Jonsson tog hem det också. Det var han värd. Sen kom ju favoriten Greg tvåa såklart. Han är ju kung denna säsong, och jag hoppas han blir världsmästare iår :) Lindbäck hamnade på tredje plats, inte illa. Han körde bra under hela tävlingen faktiskt :) Däckade i sängen efter det ja haha.

Vaknade innan klockan ringde idag, så det var bara att ligga och vänta på att den skulle ringa så man kunde åka och jobba ungefär. Har precis ätit lite lunch nu, sen är det på att igen i 5 timmar till innan man får gå hem. Ska bli riktigt skönt att vara ledig imon, då får gärna solen vara framme också! Sen kör vi jobb tisdag-lördag igen haha. Tur det bara är 2 veckor med schema kvar. Denna sommaren har gått sjukt fort. Jag antar att det är för både jag och Mattias längtar så mycket till oktober. Ser inte fram emot att behöva gå hemma typ i 2 månader och inte göra någonting egentligen. Men det kan vara skönt och framförallt behövligt att vila upp sig efter denna intensiva jobbperiod under sommaren. Det är lika bra att passa på innan man får fullt upp också ;) Är mycket som behövs planera med, imorgon återkommer syon på skolan från semestern så jag hoppas hon kan boka in en tid med mig nu!






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback