Move forward

Idag är jag ledig eftersom jag ska jobba hela helgen. Så då får man väl ta vara på denna dag lite då :) Vaknade väl vid 11 efter en natt med sömn heeeela natten tills Mattias klocka ringde vid kvart i 5. Vet ni hur skönt det va eller haha? Har inte sovit hela nätter på jaa, jag vet inte hur länge. Alltid vaknar jag för det är varmt, jag har ont någonstans eller så måste jag på toa. Men någon gång ska man väl få sova ut ordentligt :)

Ska duscha lite nu och göra mig ordning. Sen ska vi åka till Kalmar när Mattias kommer hem från jobbet. Ska gå på ikea en sväng (igen hehe), ska kika lite på barnvagnar också och sen blir det väl en sväng på modehuset, för det hann vi ju inte med sist :) Blir även käk på mc donalds idag, för jag vill ha dom snygga glasen dom gör reklam för :) Igår fick dom förresten ut torkskåpet efter mycket om och men. Så nu ska vi fixa till den platsen lite, sen får ni se bild på hur det blev.







/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback