Keep up with you

Har inte blivit så mycket gjort denna söndag. Vi käkade pizza förrut. Beställde en familjepizza, och det blev en hel del kvar som Mattias förmodligen kommer käka upp imon när jag jobbar :) Mamma var här en sväng också med lite smått och gott som hon hade köpt från g-kås där de har varit idag. Vi har planerat att åka dit en sväng i augusti någon gång. Vill dit innan bebis kommer, och innan det kommer bli alldeles för jobbigt för mig att vandra runt där inne en heldag :)

På tal om bebis så har jag haft en helvild liten krabat i magen idag haha. Förrut när jag låg med ipaden på magen och knappt höll i den sparkade han till ordentligt så den höll på att flyga ner. Och han gjorde det inte en gång heller utan på att igen så fort jag la dit den :P Magen har åkt ut på alla möjliga ställen idag när han har snurrat runt där inne. Han har tydligen överskottsenergi som heter duga idag. Dock får han faktiskt stanna där inne iallafall i ungefär 3 månader till :)




Nehe nu blir det att lägga sig framför tvn sen sväng innan sängen. Upp och jobba imon!







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback