Get your stuff

Idag har jag jobbat 8-14. Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit. Det är så jäkla tråkigt väder så man känner ju inte för att göra någonting. Samtidigt vill man ju hitta på massa saker nu på sommaren. Jag sa i våras att jag skulle vilja åka till Öland bland annat. Mattias har aldrig varit på böda, och dit måste man ju åka någongång. Men dit är ju inge roligt att åka om det inte är varmt och soligt. Så länge inte det är varmt förstörs ju de flesta planerna på sommaren. Jag har aldrig varit på skara sommarland så dit hade jag också velat åka, kanske inte är något att tänka på just nu, men någon gång framöver hoppas jag på de :)

Nu ska jag invänta teen mom 2 på mtv och äta min marabou sensation strawberry cheesecake. Mycket gott :) Och teen mom är riktigt bra. Bra tidsfördriv att titta på alla avsnitt av 16 and pregnant som är början av serien. I usa är dom redan säsonger i förväg, och vi i Sverige kan inte kolla på dem på mtv:s hemsida, vilket suger :) Är riktigt svårt att få tag på dom någon annanstans också, så man får helt enkelt lugna sig och kolla varje vecka på mtv.











Kommentarer

Hej. Svarar på din kommentar här.

Beror på, hur du menar med billig vagn.

Tycker inte att 5000 kr är direkt billigt, men ändå :P

Jag är supernöjd med alla mina vagnar. Har en Ballila, en Emmaljunga scooter o en babytravel dublin syskonvagn. Ett värde på vagn, för ca 20 000 kr.



Skötväskan är lagom stor på Ballilan, ja. Lite dåligt med ytterfack, men väldigt bra innuti. Har även en Emmaljunga sport skötväska o DEN är jag superböjd med

Fästet på Ballilans skötväska, är jag dock SUPERNÖJD med, de är så HIMLA bra. Rekomenderar verkligen den vagnen :)


Kom ihåg






Trackback