And away we go

Jag var så himla roligt sällskap igår kände jag. Kunde knappt hålla ögonen öppna vid kvart över 10, så jag fick helt enkelt säga godnatt och gå och lägga mig. Jag brukar aldrig kunna sova när det är massa ljud överallt, men igårkväll somnade jag direkt. Och skönt var väl det :) Idag har vi haft en sån mysig morgon här hemma. Låg kvar i sängen och myste minst en timme innan vi gick upp och åt frukost. Sen tog vi en låååååångdusch. Underbart :)


Nu har jag precis beställt en vagn till lilla bebisen. Har kikat på den här barnvagnen ungefär sen jag precis fick reda på att jag var gravid. Fastande för den direkt när jag hittade den. Den är av märket Ballila och jag hoppas att den är lika fin och bra i verkligheten som det står i beskrivningen på hemsidan. Men annars är det ju bara att skicka tillbaka den om man inte är nöjd :) Var och tittade på lite barnvagnar i affärer typ de vanliga märkena emmaljunga och brio. Men tyckte ingen föll mig i smaken, så vi satsar helt enkelt på denna och hoppas på att den är bra :) När jag hittade denna vagn hade dom bara vagnen i svart och brunt. Men nu har de fått in i massa häftiga färger. Är sjukt sugen på en zebrarandig. Men mannen tycker den svarta, så vi får köra på den helt enkelt :)



Såhär står det om den på hemsidan:

Gammaldags stil liknade barnvagnen Inglesia men det kostar 10 000 kr.
Barnvagnen Ballila multifunktionella barnvagn med dom absolut bästa detaljerna & möjlighet att installera ligg-och säte i båda riktningar, fram och bak justerbara handtag, justerbart ryggstöd, justerbar benstödet, alla hjul pumpade, 5 punktsbälte.

Medföljer: liggdel, sittdel, regnskydd, väska, varukorg
(Delux handskar - för våra kalla vinterperiod ) Ingår tills i Feb.

Totalt dimension
bredd - 54 cm
Längd - 120 cm
höjd - 126 cm

Liggdel dimension:
bredd - 41 cm
längd-88 cm








Här är länk till vagnen: http://www.swekidz.se/ballila-svart-p-432.html
Den kostar 4995:-







Kommentarer

Nu har jag precis beställt en vagn till lilla bebisen. Har kikat på den här barnvagnen ungefär sen jag http://www.guildwarsmoney.com/

http://www.zzwow.com/buygold.html

http://www.zzwow.com/items_class_1.html


Kom ihåg






Trackback