Your the only one who really knew me at all

Kom äntligen hem igår efter 9 dagar uppe i Värmland. Har varit jätte trevligt, men hemma är alltid bäst så det var underbart att komma hem. Nyår blev lugnt med käk och grejer hos Andreas :) Dagen innan vi åkte hem hann jag även slänga dit min tatuering som jag har velat göra ett år nu typ, men de har aldrig blivit av förrens nu. Är sjukt nöjd iaf :) Men inget att rekommendera att tatuera revbenen, ont göre kan jag säga hehe. Men 3 timmar smärta får man stå ut med ;)
Iaf igår så packade vi upp allt direkt när vi kom hem, skönast så. Spelade lite kinect sen, köpte det vi också när vi var inne i Karlstad och handlade en dag. Riktigt kul, och man blir hur varm som helst av kinect sport som vi köpte. Grymt kul med fotboll, bowling osv :) Idag har jag hunnit med att vara barnvakt åt lilla Jasmine en stund, sen har jag varit hos mamma. Mattias jobbar ju kväll denna vecka. Sen efter de hämtade jag upp Michaela så hon har varit är och spelar lite kinect med mig ikväll. Efter de åkte Jays skiva på och nu har jag damsugit, dammat, städat, skurat golv och diskat. Rent och fint här nu med andra ord. Riktigt skönt! Ska gå och sätta på lite tvätt nu snart med, ska bara vika in allt som hänger på torkstället sen tvättningen igår. Blir ju en del tvätt när man åker bort sådär. Imon kommer syster och spelar ännu mer kinect med mig, myyyyyyyyyyys :) Njuter till max av min ledighet!



Lite blandade bilder från veckan :)

































/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback