Take another little piece of my heart now baby

Inte en så nödvändig dag i skolan som vanligt, men fick väl lite gjort iallafall. Käkade lunch med Sandra och sen va jag och gjorde lite nytta på bibblan. På kustpilen på vägen hem börjar dom ropa information på engelska? Tycker inte det är direkt nödvändigt, inte heller när engelskan va riktigt bedrövlig. Jag som åker varje dag, slipper gärna lyssna på samma information nu istället i 5 minuter för kanske 3. Men dom tycker väl att dom är duktiga.
Väl här hemma så käkade jag och drog och spelade innebandy. Innebandy är så jävla kul. Det gör att jag glömmer allt som är, och bara är nu liksom. En konstig känsla som är konstig att förklara och det är ännu konstigare att man kan få den av att bara spela lite innebandy. Hänger ni med? Tid och rum försvinner liksom bort, och på några ögonblick känns det som det hat gått ett par minuter när det i själva verket har gått 1 timme och en kvart och det är slut. Riktigt märkligt det där.

Imorgon har jag bestämt mig för att ta en ledig dag. Den dagen ska spenderas hemma i sängen hela förmiddagen. Sen ska jag åka och färga min utväxt, är ganska ljust nu faktiskt. Dock så saknar jag mitt blonda hår, och det gör lite ont i hjärtat när jag vet att jag inte bli så blond igen eftersom det förstör mitt hår.













Nu ser de såhär tråkigt ut =( Men det är inget att göra åt,
blondiner har roligare är att konstatera helt enkelt :)



Igår hade jag 150 unika besökare, men ingen som kommenterar.
Tycker ni är lite tråkiga ibland ;)






/Take care Nathalie







Kommentarer

Haha, jag kan kommentera! Och jag förstår verkligen känslan av att bara komma bort helt och finnas i "nuet" som du får när du spelar din innebandy! Jag får samma av fotbollen :)

(du är förresten JÄTTEFIN i ditt bruna hår, så var inte ledsen. Även om jag förstår den känslan med :p been there, done that!)

Man får väl tacka (även om inte jag tycker detsamma med håret hehe) =) Ja visst fan äre konstigt Ingrid. Och man kunde sätta ord på den känslan..

Jag tycker du är finare i brunt älskling :) fast du är ju lika vacker vad du än har :) <3

jag är en av dina trogna besökare ;)


Kom ihåg






Trackback