Love the way you lie

Spelade kinect för fulla muggar hela förmiddagen med syrran. Dock fick hon se sig besegrad i allt hehe. Eller ja vi spelade lika 2 gånger i fotbollen, men vann gjorde hon aldrig höhö ;) Men hon är bra ändå <3 Trött som bara den va i båda sen iallafall. Sen körde jag iväg Mattias till jobbet, och vi två åkte hem till mamma en sväng. Efter de körde jag bort dom till konsum, inventering på g och jag fortsatte hem för att laga lite mat. Skulle skära lök, kollar bort lite snabbt och slant med kniven. Det va inte lite blod som rann från min tumme ska ni veta. Det slutade aldrig bloda (klaga inte på mina uttal hehe), så såg aldrig hur djupt de egentligen var. Ringde mamma, som ringde morfar och han fick komma hit med suturtejp och tejpa tummen. Då som först slutade det bloda, tur de. Blev svimfärdig nästan haha.
Ikväll har det inte hänt så mycket annars, kom nyss hem har varit nere på vår träning. Åkte enbart ner egentligen för att säga att jag skulle sluta med innebandyn. Tråkigt med sant, så så är det. Blir inget mer denna säsong för mig. Nu ska jag bara sitta här och glo tills jag får åka och hämta mitt hjärta på jobbet, då ska vi ha semlemys :)









Inte de lättaste att ta en bild på tatueringen själv, får be älskling ta en istället :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback