Heartbreak city

Hejsan!
Helgen är över och det har varit en väldigt lugn sådan. Det behövdes kände jag! Var och åt på kina med Mattias i lördags, det satt riktigt fint kan jag lova. Var ett tag sen så! Var även och kollade på Mattias när han spelade innebandy i Vetlanda igår, blev mcdonalds och ett besök på candyland innan vi åkte hem ;) Behöver inte berätta vad jag gjorde sedan den kvällen va hehe? Iaf måndag idag och ny vecka. Tror seriöst jag skulle bryta ihop imorse på föreläsning. Den va så jääääääääääääääävla tråkigt rent ut sagt. Hälsokommunikation, jo tjena! Forsättning på den imon också, inte sååå kul va. Har grupparbete imon på morgonen med. Ska ha skrivit ca ½ sida och åtgärder som stress och det har jag precis gjort. Eller det blev faktiskt nästan 3 stycken. Duktigt av mig!

Har även varit och spelat innebandy ikväll. Va riktigt roligt! Och ikväll va vi många också, ännu roligare =) Har nog inte skrivit här i min kära blogg att jag faktiskt slutat med innebandy i svala? Nej tror inte det, men nu vet ni om inte annat. Hände massa tråkigt, och jag kände att det faktiskt inte var roligt överhuvudtaget längre. Och då ska man ju inte spela. Så nu spelar jag bara på skoj i vår kära gympasal i Målilla med tanterna tänkte jag skriva. Men det är faktiskt några ungdomar med också :) Har även planer på att börja med gympa på onsdagar. Närmare bestämt powergympa med vikter. Det ni! För en gångs skull känner jag att det är kul att träna, inget tvång liksom. Känner jag inte för de så kan jag bara skita i det. Och det är riktigt skönt!



Nu ska jag invänta mitt hjärta från hans träning så ska vi
käka lite äggmackor, inte så dumt de inte :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback