Baby you're a firework

Fick en uppgift i skolan idag att vi ska räkna ut hur mycket kalorier vi förbränner på en dag, samt hur mycket kalorier vi stoppar i oss. Detta ska vi kolla under 2 dagar. Så fick med oss varsin våg hem för att mäta all mat, sen får vi tillgång till ett program på datan där man knappar in hur mycket och vad man ätit, så räknar det ut hur mycket kalorier man ätit på en dag. Skitbra ju? Iallafall för dom som vill hålla koll på det. Känner inte riktigt att jag är behov av det, men ska bli lite kul att se om det går jämt upp dessa 2 dagar som jag testar det på. Tyvärr så kommer det ju bli fredag, lördag och då står de ju ingen träning på schemat, hade varit kul att testa en dag då man tränar också. Menmen.
Har precis städat hela lägenheten nu, eller är inte riktigt klar än. Hatar när det är stökigt och skitigt, men det är de absolut inte längre kan jag säga. Har bara köksbänken och spisen kvar nu sen är det skinande överallt ;) Har typ tagit 2 timmar, men vad gör man inte för att det ska va snyggt ;) I helgen kommer Mattias pappa och hans sambo ner och hälsar på eftersom Mattias fyller 20 år på lördag :) Han ska få sin present imon från min och han har nog legat och klurat varenda kväll på vad det är skulle jag kunna tänka mig. Men det får han veta imon ;) Och ni får inte veta än heller, men jag är nog världens snällaste flickvän iaf :)


Underbart skönt med fredag imon. Går bara till 12, sen ska jag hem och göra smårgåstårta och tårta till lördag :) Senare på kvällen ska Mattias dra med mig ut på isracing på g&b arena, kommer väl sidådär att sitta och frysa och kolla på det, men har ju aldrig sett det så vem vet kanske blir skoj :)






Mattias tatuerade sig ju också samtidigt som mig förresten,
såhär blev den :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback