Walk over

Vilken dag jag hade igår! Orkade inte sätta mig ner vid datorn, var så trött. Låg vaken mesta dels av natten för jag fick ont i en visdomstand. Därför gick hela förmiddagen åt att vila bara. Det känns i kroppen att man är trött efter två penicillinkurer också.

När Mattias åkte iväg till jobbet åkte jag hem med Travis till mamma och umgicks. Framåt kvällen skulle min låtsaspappa gå bort till sin verkstad och kolla något. Den ligger ca 100 meter från deras hus. När han kom tillbaka berättade han att det var en skum bil som hade åkt runt och vänt flera gånger och blinkat med helljusen inne i bostadsområdet. Det är bara folk som bor där som åker med bil annars, då det kändes lite märkligt. När jag åkte hem sen mötte jag den bilen och då var den full med blattar. Så jag ringde upp mamma igen och då åkte de tillbaka till verkstan för att kolla. Då hade de varit där och slagit sönder lampan och klippt upp stängslet till byggnanden bakom och slangat diesel. Fan så otäckt! Det var säkert därför bilen blinkade med helljusen när mini kom för att varna de andra att någon var på väg. Man kan ju bara spekulera i vad som kunde ha hänt om mini hade sett dom och de då varit typ 5 mot 1. En grå ford med egengjord registreringsskylt åkte de runt i, och de hade tydligen fortsatt mot Virserum sen. Idioter, sånna ska ju bara skickas hem!!




Nehe nu ska jag bada Travis och styra lite :)






Kommentarer

Håller med om att invandrare som missköter sig hela tiden borde slungas hem igen istället för att förstöra osv. Men måste bara fråga, tycker du inte att det är precis lika illa om 5 svenskar skulle göra inbrott, slanga diesel osv?

Jo absolut är det lika illa om svenskar gör det! Drar inte alla invandrade över samma kant heller, men det börjar bli väldigt vanligt här just nu med just invandrade som gör inbrott och snor saker på senaste. Har inget emot invandrade om du uppfattade det så, men blir trött på den typen som inte kan sköta sig.

Nej, jag uppfattade det inte så, ville bara veta vad du tyckte :)


Kom ihåg






Trackback