Behind blue eyes

Travis vaknade straxt efter att jag hade skrivit inlägget igår hehe. Sen ville han vara vaken till klockan två innan vi somnade. Men sen sov han jättebra vaknade först vid 5 och åt, sen vid 10 igen. Så idag känner man sig ganska utvilad. Gick en promenad i den lilla snön som kommit förrut idag. Men det var inte direkt lättkört i blasket. Blev ett riktigt träningspass på hemvägen med två handlingskassar också.


På tal om träning, fyy vad jag längtar efter ett riktigt svettpass! Känns som det var evigheter sen man tränade ordentligt. Höll ändå igång ett bra tag in i graviditeten med träning. Var så skönt när man läste idrott och fick motion varje dag på köpet. Så från att ha gått från 1-2 träningspass nästan varje dag till inget i mitten/slutet av graviditeten kändes konstigt. Men jag håller på att träna upp bäckenet för fullt (när jag kommer ihåg hehe) här hemma, sen när jag varit på efterkontrollen tänker jag köra igång igen. Det är ju viktigt att bygga upp sig inifrån igen innan man kör på hårt igen. Sit-ups är det allra värsta man kan göra efter en graviditet. Tänk er en dragkedja som går ihop fel och fastnar. Jaa så blir det med magmusklerna och man inte bygger upp kroppen innan man börjar med hårdträning.


Michaela har varit här ikväll. Vi har ätit fajitas och kollat på tv :) Sen kom mamma och Jennifer förbi en sväng också. Trevligt med lite sällskap när mannen är och jobbar.












Kommentarer

Kom ihåg






Trackback