There will never be

Det var stängt i Mörlunda igår, så det var bara att vända hem igen utan någon soffa. Idag var jag på efterkontrollen. Det gick fint, och jag valde cerazette. Får hoppas de blir bra! Det är nästan som vanliga p-piller, så det ska nog inte vara några konstigheter. Nu är det alltså bara att köra på och träna igen, det känns bra. Efter de solade jag och sen åkte jag hem och duschade.

När jag var klar åkte vi ner till törnwalls igen för att kolla på en soffa. Den vi hittade där var en liknande som vi hade tittat på i Vimmerby också. Priset var ungefär detsamma med, så vi slog till på den. På törwalls har de ju fri leverans och montering med vilket känns smidigt. Nästa vecka skulle de leverara den, så det var skönt att det gick så pass fort ändå. Hoppas bara den kommer passa bra i vårt lilla vardagsrum. Det blev en svart tygsoffa med två divaner på :)

Travis ligger och sover för tillfället. Han vill inte somna om det inte är mysigt runt om honom har vi märkt haha. Han brukar vilja mysa in sig i filten eller ha täcket lite över ansiktet. Just nu ligger han med nallen framför ansiktet. Då somnar han själv utan att man behöver vara precis bredvid vilket känns skönt. Han har varit så duktig på senaste och somnat och sovit i sin egen säng. Hoppas det fortsätter så för det är hur skönt som helst att få breda ut sig när man sover om nätterna. Sen på morgonkvisten får han gärna komma över och mysa istället :)











Kommentarer
» Lollo

Cerazette ska nog fungera toppen, glömde skriva det under ditt inlägg där du frågade om vilka preventivmedel vi använde, men med minipiller så menade jag Cerazette. Dom är ju lite mer som vanliga p-piller som du säger, men tillräckligt mycket minipiller för att jag skulle kunna använda det med tanke på mitt höga blodtryck. Får hoppas det blir bra för dig! :)

Jag hade cerazette o de funkade absolut inte för mig, hade blödningar hela tiden.. Va skita jobbigt.. Men hoppas de funkar för dig, det är ju så himla olika skulle du fråga mig så va dom skit =) Men som sagt de är ju olika på oss alla de kanske funkar kalas bra för dig =)

Ja jag hoppas det blir bra :) Och att man slipper blödningar, då byter jag isåfall för de orkar man ju inte hålla på med. Sen kanske det bara är i början isåfall kan man hoppas på.

Ja de få vi hoppas=) de funkar säkert kanon för dig, jag trodde det för mig men inte. va bra i början men sen.. Neeej du.. Ne de är verkligen inget roligt..


Kom ihåg






Trackback