The happening

Min bhvsköterska är ju världens sötaste. Ringde till henne i eftermiddags för jag var helt förtvivlad eftersom det inte kom någon mjölk när jag pumpade idag. De har bara teletid mellan 8-9 så jag pratade in ett meddelande att hon gärna fick ringa upp mig idag helst. Vid fem ringer hon tillbaka och säger att hon sätter ihop en elektrisk bröstpump åt mig sen kommer hon hem till mig med den. Så nu har hon varit här med den och visat hur den fungerar och svarat på alla mina frågor. Så himla snällt :) Höll på att på psykbryt här hemma förrut med handpumpen, så det var underbart när hon kom med den elektriska. Den var så mycket skönare än handpumpen också. Så nu jäklar ska mjölken tillbaka igen :)

Just nu är den lilla älsklingen hos sin mormor en stund. Ligger och väntar på att han ska komma hem igen för jag saknar han :) Fick även ett bestämt datum på dopet idag, så jag hoppas det blir bra och att jag hinner klart med allt för det blir redan nu i januari.







Kommentarer
» Karol

De är fantastiska! Skönt för dig. Pumpa på!


Kom ihåg






Trackback