One more time

Tredje dagen av tre möjliga som jag vaknar av grannarna. Fortsätter det såhär så får jag helt enkelt vara en bitch och plinga på och berätta läget. För det är inte kul att vakna 4.30 av Travis, 6.00 av grannarna, 7.00 av Travis för att sedan vakna vid 8.00 av grannarna igen. Det räcker gott och väl att man vaknar av Travis, vill inte behöva vakna av en gapande gubbe också.

Mattias är iväg och spelar innebandy idag. Så Travis och jag var och hälsade på Michaela en stund. Hon har flyttat in nästan här bredvid oss. Iallafall i lägenhetshuset som ligger bredvid vårat. Hon hade nästan fått ordning på allt redan. En fin lägenhet här det. Nu kollar jag och Travis på lite handboll och inväntar hans pappa så vi kan äta lite middag. Tycker synd om lilla älsklingen som precis fått ordning på sin mage med hjälp av dropparna, sen kommer hans mamma och börjar käka penicillin och förstör för honom igen. Han har haft ont jättelänge nu mitt på dagen, det har han aldrig haft innan. Typiskt att man ska behöva äta penicillin, men måste ju tyvärr det för att bli bra igen.








Ikväll blir det bara mys med familjen, love it <3






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback