Get back

En liten uppdatering från sneansiktet haha! Börjar bli lite jobbigt att ha ögat uppe såhär mycket och att inte kunna röra ordentligt på munnen när man pratar. Men så är det. Jag hoppas iallafall att det blir normalt snart för det är inget roligt att se ut såhär.

Var en ganska jobbig natt då Travis inte ville somna förrens tre. Sen vaknade han vid halv sju och ville äta igen. Och när jag hade pumpat klart efter sju gick jag upp och gjorde iordning nya flaskor åt honom. När jag kom tillbaka vaknade han precis och ville inte somna om. När han tillslut somnade då var jag pigg och kunde inte somna. Låg fortfarande vaken vid nio, och då vaknade han igen. Efter matning, pumpning och en liten powernap för Travis ville han gå upp sen. Så det var bara att gå upp och ta på honom kläder. Blev inte många timmars sömn med andra ord.

Ska snart göra lite mat tänkte jag sen får det nog bli att sova lite middag. Har varit lite effektiv idag iallafall och styrt med dopet och julkort. Så nu är det mesta klart. Ska bara få datumet bekräftat av prästen och hon skulle återkomma antingen ikväll eller imorgon. Är riktigt kul att sitta och pilla lite med inbjudningarna. Blev jättenöjd :)








Lilla älsklingen <3






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback